söndag 3 december 2023

Höstens sömnad

Här kommer några bilder på det som jag sytt under hösten.

I september fick jag färdigt en kvilt i scraps, fick en del remsor över från sängöverkastet jag sydde tidigare i år och fick inspiration från Pinterest:


Sydde en necessär till min väninnas dotter, mönstret kommer från By Annie, Ditty Bag, största storleken, men gjorde den 2½ " högre och med fickor inuti:



En liten förvaring till mindre tvättmedelspaket, tygerna är från IKEA som jag köpte för ca 10-12 år sedan, för att få riktig stadga använde jag Vildona, det använder man ju sällan i dagens läge, finns annat man kan använda i dagens läge .

Har även stickat ett par raggsockor i Järbos Raggi till sambon.



Kram Catarina



2 kommentarer:

Katarina sa...

Roligt att se att du varit så produktiv, jättefina arbeten! Kram Katarina

Gudrun sa...

Vilken härligt kreativ höst du haft och vilka fina resultat av sömnad och stickning!Då får du njuta av en fin advent! Kram Gudrun