måndag 30 juli 2018

En liten golfväska

Det har inte blivit mycket sytt under juli månad, men under de första dagarna fick jag färdigt en golfväska till en kär golfväninna. Eftersom det var en present ville jag inte lägga ut den förrän den var överlämnad. Min väninna blev väldigt glad för presenten vill jag även tillägga. 

För några år sedan köpte jag en panel med golfande damer hos Eva Färg o Form i Malmö och nu kom den väl till pass.







Länkar till Bambi syr med sin Quiltglädje
Kram Catarina

10 kommentarer:

Birthe Marie sa...

Det var en herlig veske, og perfekt til en golfvenninne. Jeg syns det er kjekt med slike personlige gaver og ekstra kjekt når motivene på tøyet også er så perfekt. :-)

LoNiPe sa...

Superfin väska. Förstår att din väninna blev glad för den. Må så gott!

Anonym sa...

Hi Catarina love the new bag and what a lovely gift for your friend xx

RandiT sa...

Tøft motiv og fine farger :) Fin veske da!

Katarina sa...

Kul när man har så passande tyg, och fin blev den! kram Katarina

evaj sa...

Tack för din länkning till Visa och Berätta måndag!!Välkommen till veckan igen/Bamb

Annika sa...

Vilken trevlig present. Kram Annika

Gudrun sa...

Så läcker och perfekt panel. Den måste ha blivit mycket uppskattad!
Ha det så gott!

kram Gudrun
-som knappt varit i syrummet-

Marianne´s hantverk sa...

Sommarfin kasse!

Eliot syr sa...

Fina golfväskor. De är så härliga dessa bilder från Loralie.