måndag 23 oktober 2017

Liten axelremsväska

Nu till helgen (fredag-söndag) har ju Öresundsquiltarna sin utställning och på lördagen kommer jag att vara där, mellan 9.15 - 11.00 finns jag i CD-salen. Karin Ekman har gjort mönster till en liten axelremsväska som är lagom stor för tillfället och så här blev min. Hade kvar ett block sedan tidigare och som jag tycker passar bra till framsidan.

Vi ska ju ha förkläde på oss under utställningsdagarna (för de som vill) så besökarna ser vilka som tillhör ÖQ, men det visade jag för några veckor sedan.

Eftersom temat för utställningen är Prickigt-Randigt-Rutigt, passar det prickiga tyget bra.







Länkar till  Bambi syr med sin Quiltglädje och hennes Visa & Berätta-måndag
och till Oh scrap!

Kram Catarina

5 kommentarer:

RandiT sa...

Det var en stilig veske. Ser proff ut :) Prikker og striper er så flott!

Katarina sa...

Söt liten väska du sytt! kram Katarina

Gudrun sa...

Perfekt väska för det nödvändigaste och så fint utförande!Lycka till på utställningen.
Kram Gudrun

evaj sa...

Trevlig vecka till dig.Tack för länkningen till Visa och Berätta måndag!!/Bambi

Birthe Marie sa...

SÅ fin og forseggjort veske! Tøffe stoff du har brukt. Det blir ganske sikkert en trivelig helg med utstilling. Håper mange besøker dere. :-)