onsdag 11 mars 2015

Idag kom ett brev.....

Med posten idag kom den en avi att jag hade paket att hämta på ICA-Maxi. Eftersom jag i alla fall skulle ta en promenad i det fina vädret gick jag till ICA, tar ca en halvtimme dit. Hämtade ut paketet och jag gissade vad det kunde vara. Eftersom jag var så nyfiken tog jag bussen hem.

Öppnade brevet och inuti fanns detta:



Massor med härliga 1½" remsor, perfekt grund för en Falsk Log Cabin.


Det var Vivianne med bloggen  janegardner  som i förra veckan hade en Give Away på överblivna remsor från hennes Falska Log Cabin kvilt/kviltar och vem vill inte ha färdigskurna remsor, för mig var det perfekt. Gå in och titta på hennes blogg, finns mycket fint att inspireras av, gå också in Gunilla W med bloggen gunilla-sytanten och titta på hennes fina Falska Log Cabinkviltar.

Kram Catarina


2 kommentarer:

Gunilla sa...

Ja, nu måste Du väl snart sätta fart :-) Du kan väl köra två projekt samtidigt?
kram

Immi sa...

Grattis till vinsten alltid skoj att få post! Kram Immi